Tuesday, April 19, 2011
Lupakn dy jer lahhhhhhh...
wow!!!!!! aku btul2 x sgka aku dah boleh lupakn dy dah..... dlu bg aku sush sgt nk lupakn dy sbab aku couple ngn dy kre lme gak ah..... thnx god..... and thnx to my best friends aida, shifa and my best cousin amyrah sebab bgi smgt kt aku untuk lupakn dy..... thnx bebanyak ya!!!!

dulu aku memang suka kt dy n selalu termimpikn dy but skrg nie perasaan suka dah berubah kepada benci yg tahap gunung berapi meletus!!!!!!! aku  pun x tw pasl ap aku bnci ngn dy..... dah r malas aku nk pikir pasl dy lg...... tp nk bnci uh x lah jgk kalw tengok hadiah yg dy bg dulu...

aku hargai ape yg dia bgi kt aku.... aku akn smpn hadiah uh elok2 mcm mana yg dia pesn kt aku dulu... aku jnji _ _ _ _ _ _!!!!!!! aku x boleh bnci kn kau n aku x boleh suka kn kau...... aku berada di tengah2... and wt selamanyer aku xkn send sms ngn kau lg kecuali kalw ad kwn aku yg ad something nk swuh aku tolg....

happy sebab dpt lupakn kau and sedih sebab putuz ngn kau....... bye hope aku dpt lupakn kau selamanya sebagai bekas ex-bf aku...... bye....