Thursday, May 5, 2011
Clash...
Hey guyzz... i want u all know about me...  aku bru clash ngn dy... aku x sedih x hapy tp tgh2... aku mlaz dah nk couple...

Couple make my heartbreak... and I'm promise that i don"t want couple again... until my age seventeen... bgitu juga aku ngn my best friend aku da promise cnta aku ngn F*****  pertama dan terakahir... and dah dekat 1 bulan aku putus ngn dy...dan  kwn aku ngn dia pya bf...

mesti korang terfikirkan nape aku x ckp bkn ngn I**** sebab secara jujurnya aku skt pun x ada perasaan syg or apa jer lah...

maybe waktu dulu zaman persekolahan aku ngn dia dulu.. aku suka kt dy tp sekarg nie perasaan uh hilang and lenyap semua dari byangn aku...

I'm so sorry aku xada niat nak permainkan hati kau... tp aku x boleh paksa diri aku nk couple ngn ko... hope u can understand me...

Pengakuan di sini memang aku still suka kt ex aku... tapi aku hlg perasaan nie darpda aku trus trbygkn dy...
dy da ad gf...

harap hmpa bhagia lah noh.. but walaupun msh ada perasaan uh.. skt pn aku x terfikir nk copule blik... x akan ter jadi.. korang jadi saksi aku kay...

Sebab aku da promise kt sini... aida pun ckp kalau aku tgk ag couple aku terajang ag... aku pun cakap okay no hal aku pun nk terjang ag puas2 hati aku kalau ag couple lepas ag couple ngn dy...

korang jgn slah paham ek... bkn mksud kami nk terajang tp sj ja... nk bukti yg kami xkn lgr janji kami...

Love haidah... =)