Sunday, June 19, 2011
Best Friends Forever until the end . .

I need to know if you’re my true friend,
will you be by my side until the end?
Can I tell you my secrets deep,
and trust them in your heart you’ll keep?
We are neither of us without our flaws,
can you accept mine as I will yours?
I’ll be a shoulder to cry on when you’re blue,
will you be there for me when I need you?
No matter how busy I will make time for you,
if you are busy will you make time for me too?
I will take your hand and comfort your tears,
will you hold me and soothe my fears?
I will give you joy and many warm smiles,
can we share that even across many miles?
I will not forget what’s important to you,
will you remember what’s important to me too?
With you my most favourite things I’ll share,
If only I know do you truly care?
If you can accept me as I do you,
then I will know you are a friend most true.

Thnx to my friend ;)
  • Aida
  • Shazlin Syasya
  • Ain Izzati
  • Shifa
I miss my Friend
  •  Iffah Najihah
  • Haslina
  • Fatin
  • Fatin Farahani
  • Nurhazlieza (anum)
  • Afiq
  • Izzudin
  • Saiful
  • Shazrel
  • Hafiz (scoulz skbk)
Sayang kakak .
  • Kak Mirza
  • Kak Fatihah
  • Kak Murni
  • Kak Nani
  • Along
Kawan masa kechik2 .
  • Hanim
  • Izzudin
  • Athirah

Sayang korang . Tanpa korang mungkin aku x kenal apa erti persahabatan yang kukuh dengan rasa jujur , terus terang dan kongsi semua masaalah kite . Korang lah segala-galanya . dan tanpa korang mungkin tak adanya kenangan yang indah yang aku alami selama ini .

Aku rindu semua . semuanya . rasakan ingin saja aku ulang masa lalu yang xada masalah semuanya dengan keceriaan , gelak tawa , dan kesedihan yang tak sebeban yang aku tanggung sekarang nie .  Terasa ingin saja terus ada dalam kenangan yang indah itu .

Tetapi realitinya masa akan berlalu secepatnya , kenangan dan kenangan memang akan hanya tinggal kenangan . Sahabat . . . maafkan aku kalau da tersilap kata yg membuatkan korang terasa atau kecil hati . Maafkan aku . aku rindu korang . Surat2 , kad raya and profail korang masih ada lgi di kotak simpanan aku .

Jangan lupakan aku ok . aku pun xakan lupakan korang . Aku Janji . Main Skiping aku lah juara . hehehe . tapi sekarang nie dah lama x main .and bila nk main balik aku dah lupa nk main mcm mana .

Aku harap persahabatan kita kan kekal selma-lamanya . ;)