Saturday, October 1, 2011
Kejap Jea .... masa oohhh masa ..

Hai semua . abg ,kakak , makcik dan pakcik semuanya . Hari nie macam biasa blik tusyen , makn then solat , bru buka blog kesayangan aku nie .

Cakap pasal sekolahh rasa mlas nk pergi esok . rasa macm cuti uhh kejap sgt . haiz . periksa pun x sampai 1 mgu . aku rasa aku nk lari dari perksa , nk lari dri skola .

Aku belum bersedia . tahun depan dah nk pmr . risau jugak nie . buka mata tutup mata dah tua dahh aku , dah hampir dah nk periksa .

Hmm . masa cepat berlalu dan masa x tgu kita kn . jd kita yg kena kejar masa uhh . sedar x sedarr dahh 6 bulan lebih dahh aku putus ngn dy kn .

Hmm . tapi aku rasa mcm bru semalam jaa clash . hahah . malas laah nk egt bnda lama . mlass dah nk egt bnda yg dah lama berlalu uhh .

Yg pntg aku nk cabar diri aku . boleh kea aku x couple slama 3 tahun ? tgu dan lihat jea laa yeaa . okay bye . Asssalammualaikum . ^^